Kuala Lumpur dag 1

Klockan är 06.53 här i Kuala Lumpur och jag är klarvaken och tänkte snart gå till gymet. Märks att man rest genom tiden, för Nya Zeeländsk tid är det dags att gå upp. Bra att jag tar tidszonerna lite i taget så kanske det inte blir lika tungt när jag kommer hem.
 
Kuala Lumpur är coolt, en sån där stad man bör besöka under sin livstid. Helt sinnessjukt varmt bara! Jag vill helst inte ha på mig några kläder när jag ska gå ut idag för jag höll på att avlida efter 5 minuter igår. Tur att jag ska gå i shoppingcentren idag där de istället har så mycket AC att man får nackspärr.
 
 
Igår var jag i China town vilket inte var något för mig. Överdrivet mycket krimskrams överallt och jag gillar inte krimskrams så värst.. 
 
 
På eftermiddagen gick jag till KLCC, spanade in köpcentret lite men väntade mest på att det skulle bli mörkt för att få se allt i mörker. Gillade stan 10 gånger bättre så fort det blivit mörkt då de va massa coola belysningar överallt och tornen var riktigt tuffa. Synd bara att man inte känner sig helt trygg och jag tog en taxi tillbaks till hotellet vid 9. 
 

 
Men jag trivs rätt bra i min king size bed på 32a våningen, så de var ju inget fel på min kväll ändå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0