Arlanda

Som vanligt ute i alldeles för god tid.. Det är nästan 3 timmar kvar och jag är incheckad och klar. Allt gick lite snabbare än mina beräkningar helt enkelt. Men bättre för tidig än för sen för nu vet jag iallafall att jag kommer med planet. 
 
 
När klockan blir 18.10 har jag bara ytterligare 31 timmar att fördriva. Fick tips om att hålla mig vaken till Hong Kong och sedan sova sista sträckan därifrån till Auckland, för att slippa värsta jetlaget (haha kul om man läser jetlaget på svenska...) Men känner jag mig själv rätt så kommer jag somna som en sten så fort jag klivit på planet och läst 5 sidor i min bok.. 
 
Hur som helst så är det här sista inlägget från svensk mark, på återseende! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0