En julafton som sent kommer glömmas!

Med tanke på omständigheterna lyckades jag, Linnea och Niklas få till en riktigt bra julafton! Julbordet blev nästan bättre än hemma och stämningen va på topp. 
 

Alla mina favoriter representerades

Kalle anka var givet! 

Ljummen glögg och ris á la malta!

Fråga mig inte vad som hände här..

Ho ho ho 
 
Helt plötsligt dök det upp massa folk och det började väl spåra lite mer än en vanlig julafton kanske.. Vi åkte in till stan senare och dansade loss på The globe bar som verkade va det enda stället som var öppet, men som även de stängde vid 12.. Men det räckte nog för oss ändå, så som vi va igång hela dagen. Jag klev dessutom upp innan 8 för att se avsnitt 24 av Mysteriet på greveholm, ta den årliga julduschen och äta frukost i mysiga kläder i lugn och ro. 
 
Idag är det ju julafton här för resten av befolkningen och det var totalt stendött på stan. Typ som Kristinehamn på en söndag ni vet.. Var över till Linnea och åt lite rester och kollade på meningslösa program på TV, annars har det inte vart en hög växel här idag direkt. Var uppe 7 och skypeade med familjen, känndes som om jag var med!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0