Vad blir mitt nästa hem?

Har vart halvdant väder på sista tiden, men idag var det soligt och varmt igen så jag och Niklas passade på att spendera dagen på stranden. När vi blev hungriga begav vi oss till baren Linnea jobbar och sen åkte jag över bron in till stan igen. 
 
Imorn är det dags för 3 dagars jobb igen. Skulle verkligen behöva jobba mera nu! I allafall 4 dagar i veckan, nu har det varit 3 dagar i veckan alldeles för länge.. Det går alldeles för mycket pengar på mat och dryck och in kommer pengar som typ bara täcker hyran.. Men som jag sa till Niklas idag, jag orkar inte tänka ihjäl mig på pengar, så länge jag har pengar till en resa hem...
 
Har tänkt lite på hem på sista tiden, inte direkt längtat, men funderat på vad som kommer bli hem härnäst.. Kollar lite jobb både i Oslo och i Sverige. Det är ett jobb i Oslo som jag jättegärna vill ha och som jag borde ha chans att kunna få. Annars vet jag inte alltså... I Karlstad finns inte mycket att hänga i granen.. Alla som känner mig vet ju att jag gillar att planera såna där saker, men vi får se vad som skjeeer! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0