Husfest och couch surfare

Efter många om och men, är nu alla i huset nöjda och glada över att internet är tillbaks. Har saknat att skypea och kolla serier.. I-landsproblem.. Nu ska de iallafall bli ordning på bloggen igen. 
 
Igår arrangerade vi husfest. Det var svårt att undgå att se idag när man klev in på plan 2.. Skulle väll gissa på att vi som mest kanske var 40 styckna här hemma. Stämningen var på topp och det var enligt mig en riktigt lyckad fest. Nu var ju bara 3 av alla inbjudna mina vänner, men det gjorde ju bara att jag fick träffa massa nya trevliga prickar! I torsdags när jag och Niklas var på Pubcrawl träffade vi 2 svenska liftare som jag tog hem och var värd åt igår natt. Något jag faktiskt aldrig gjort förut, men de är alltid kul att göra folk glada, man vet ju själv att varenda krona man kan tjäna på tråkiga saker som boende är guld värt. 
 
 
Nu borde jag sova för att försöka vända dygnet rätt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0