Busy busy

Full rulle i Auckland idag! Varenda hotell och hostel är fullbokat  på grund av Eminem konsert, sportmatcher, Chinees New year och så vidare. Vi sålde standardrum för $700 och vanligtvis ligger vi runt $130. Såg att de enda hotellet som hade rum kvar att sälja innan jag åkte hade sålde standard för $1400 (ca 7000kr) och ligger vanligtvis runt $200. Ganska sjukt. Var nära på att erbjuda mitt rum för $100..
 
Hur som helst känndes det otroligt trist att jobba, alla var glada och i farten med sina ölflaskor i handen. Gatorna var fulla med folk och taxivbilar i skyttetrafik. Jag blir alltid så avis när jag ser andra ha kul oså känns de alltid som jag är den eeenda i hela vida världen som jobbar. Men de är ju faktiskt inte de, och om jag hade surrat runt där bland alla andra hade jag ändå inte gått o tänkt på hur himla kul jag hade. SÅ imorn blir det upp med tuppen och ut och träna innan sista dagen i min 6-dagars jobbperiod. Imorn kommer även Niklas tillbaks till stan och på tisdag kommer Tilda igen. Tiden flyger iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0