Sluttampen

Sist jag skrev något här befann jag mig på ett hostel i Filippinerna. Nu har jag varit hemma en vecka. Jag vet inte riktigt om jag håller med om att borta är bra men hemma bäst, det är hur som helst jätteskönt att vara hemma. Jag tog med mig våren och har haft riktigt fina dagar här i Kristinehamn. 
 
I eftermiddag åker jag till Oslo där jag ska spendera helgen. Ska bli riktigt kul de också, får se om det är där jag hamnar igen så småningom. Allt är ganska oklart just nu. Passar på o njuta av lugnet. 
 
 
Ska knåpa ihop ett inlägg om Coron någon dag, såg att jag missat att skriva om det! Annars börjar bloggen lida mot sitt slut. Det har varit ett bra sätt för mig att spara minnen och skriva av mig på, och såklart för att hålla er lite uppdaterade. Känns konstigt att allt är över, jag vet iallafall att jag kommer åka tillbaks till Nya Zeeland en vacker dag och vem vet när man ger sig ut på nästa resa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0