Hej då Auckland :(

Bestämde ju mig för att åka direkt från Wellington till Auckland i fredags och för att kunna sova på denna 11 timmars resa tyckte jag det var en jättebra idé att inte gå och lägga sig! Träffade av en slump Allie som jag paddlade kajak med i Abel Tasman på mitt hostel och vi bestämde oss för att gå ut och se vad Wellingtons nattliv hade att erbjuda. Det var lite segt till en början men sen träffade vi några killar från Australien och det blev en urkul kväll! 
 
 
Instalerade mig hos Linnéa, Cam och Tim på kvällen och jag somnade trots jag sovit hela dagen som ett barn. Var skönt med eget rum, men jag är ändå förvånad hur bra jag sovit och bra jag trivts med hostellivet! Så länge man hamnar i ett bra rum är det verkligen inga problem. 
 
I lördags hängde jag i stan, lunchade med Yoshi och letade souvinirer och presenter. De som får en present av mig ska vara lyckligt lottade för jag har lagt ner många timmar och hela min själ! Kvällen bjöd på fest i mitt gamla hus. Sjukt mycket folk som vanligt och en riktigt kul kväll!


Annars har jag mest ägnat tiden för att umgås och bara säga hej då till Auckland.. Känns så himla konstigt.. 

 
Nu sitter jag på flygplatsen och imornbitti är jag i Kuala Lumpur! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0