Pubcrawl

Igår va jag ute för första gången sen jag kom hit. Det är pubcrawl varje torsdag så för 50kr får man inträde på 4 olika barer och en gratis öl på varje. Malin Nilsson hittade såklart inte sitt pass som man måste ha när man ska gå ut här, men med lite flyt lyckades jag smugglas in ändå och nästa problem uppstod när jag inte hittade min rumsnyckel.. Fruktade såklart det värsta men sån tur va hittade jag både passet och nycklen på rummet imorse. Jag ska från och med nu tejpa fast nycklar, plånbok, pass och mobil med silvertejp på kroppen..
 
Hur som helst så var det en skitkul kväll! Eftersom det är halloween var folk utklädda till allt möjligt och dom zoombisarna på bilden va så äckliga att jag faktiskt kände mig precis så som jag ser ut!
 
 
Annars så har jag bara jobbat de här 3 dagarna. Det är en del att lära som sagt, men det känns bra och jag tror dom också tycker det går bra. Dom har inte sagt nåt, men nästa vecka ska jag till och med få vara lite med hon som sitter på booking. De blir kul. Men dom är så galet snabba!!! Små asiatiska datanördar som gör allt så snabbt att man knappt hinner blinka.. 
 
Idag ska jag fixa bankkort, kanske ta en tur till Takapuna och besöka Linnea och Niklas och ikväll träffa Estelle och hennes pojkvän ute. Ska bara vila ögonen lite till. Vaknar så hysteriskt tidigt på morgonen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0