Dags att flytta från hostelet!

Jobbat 15-23.30. Tiden går ganska långsamt för de inte så mycket att göra. Mina kollegor, japanska Yoshi och Filipinska Malou säger bara "check your facebook, check yor facebook" haha.. Dom har gjort väldigt klart för mig att det är lov att göra de, eller så testar dom mig bara!
 
Kvällens höjdpunkt var middagen, beställde sushi idag istället för det kinesiska. 25kr. De är jättebillligt med sushi o de finns precis överallt! Mycket asiatisk mat över lag istan. Kan ju bero på att säkert mer än hälften av alla invånare är asiater..
 
I övrigt så har jag tackat ja till ett rum i en lägenhet nu! Vet inte om det känns helt bra, men jag är rädd att jag inte hittar något bättre så nu får det bli denna. Flyttar in där nästa söndag om allt går som det ska. Kommer dela  lägenhet med ett par och en kille till. De verkade okej. Stor balkong mot hamnen, centralt, väldigt fräsht (jämfört med mycket annat då standarden är sjukt låg här), tennisplan och pool i källaren, tvättmaskin och så vidare. Lyckades för övrigt pruta med 10 dollar för att de gillade mig så mycket. De är ju en bra start. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0