Sightseeing

Idag har jag allt flängt runt! Tänkte börja dagen med en liten prommenad (betoning på liten). Hade stora skavsår på båda fötterna så övervägde att vända på en gång, men de slutade med en tur på 2 timmar av ren smärta istället.. Nu är mina fötter två stora skavsår i stort sett. Men jag fick en fin tur iallafall och även fast jag många gånger trodde ja skulle avlida så överlevde jag ju. 
 
 
Nu på eftermiddagen har jag vart och sett 3 olika flat share. Den första var 100% perfekt, men bara för de så var det ju såklart massor som vart och kollat och jag kommer antagligen inte få den.. Den sista va typ som en ungdomsgård för knarkare. Riktigt obehagligt att folk faktiskt bodde där utan att tycka de va nåt konsigt.. 
 
Hur som helst får man ju se sig omkring här i Auckland när man är runt och kollar alla dessa lägenheter och hus.. Håll alla tummar och tår för den första lägeneheten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0