Regnrusk

Uppdaterar Trademe.co.nz, sidan där det läggs ut annonser om flat mates, som om jag vore besatt.. Men jag är ju desperat, jag vill verkligen hitta ett perfekt hem. Har ingen lust med hostel igen.. Inte över julen.. Har känt mig lite deppig över detta de senaste dagarna, åkt på en släng av halsont också, så jag har i ärlighetens namn mest legat hemma i sängen innan jobbet.. Men snart är det helg för min del! Är ledig torsdag, fredag och lördag.
 
Cyklade hem i riktigt ruskväder precis och då kände jag verkligen hur glad jag är att jag inte befinner mig hemma. Skönare att bli lite svett på väg till jobbet än att frysa av regn och storm.. Man får se de positiva när de känns lite mörkt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0