Måndagsförmiddag.

Börjar bli trött på att åka runt och kolla på lägenheter och hus som i 9 fall av 10 ändå inte känns bra.. Måste sänka ribban, ge den 45 åriga indiern med 3 katter som söker flat mate en chans... Typ.. De är alltid något som inte stämmer. Idag ska jag se på en lägenhet innan jobbet. Man kan ju alltid hoppas att de är den sista..
 
De 2 kommande veckorna är jag bara schemalagd 3 dagar i veckan. Och jag har inga som helst planer.. Skulle verkligen behöva jobba. Jobbar hellre nu när vädret har vart lite ostabilt än att inte kunna ta ledigt den vackra dag (när de nu blir) jag ska åka till Bay Of Island och snorkla med delfiner, paddla kajak, åka på fisketur och åka till Cape Reinga. Kommer behöva en vecka där uppe i norr för att hinna med det jag vill göra där. 
 
Hur som helst.. Igår hade min flate mate BBQ. Bjöd på massor av gott kött, och då menar jag verkligen mängder! Inte bara i Sverige vi gillar att överkonsumera kött.. Jag avlägsnade mig ganska tidigt, men hur trevligt är det inte med en liten bbq sådär en vanlig söndagskväll! Allt är bara perfekt i den här lägenehten......Bitterrr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0