Dags att sätta liv på drömmarna.

Sabbade dygnsrytmen totalt igår efter att jag, Niklas och Estelle vart ute o slirat på Aucklands gator.. Har vart trött hela kvällen på jobbet, men nu är jag såklart pigg när jag måste sova.
 
Har hur som helst varit riktigt härliga lediga dagar jag haft. I torsdags låg jag på stranden hela dan och på kvällen var jag och Niklas ute och åt och tog ett par glas vin i hamnen. Och igår körde vi heldag på stranden följt av min nya helt underbara specialrätt, vin på ballkongen och utgång. Livsnjutarna..
 
 
Men imorn är det massa saker som ska ordnas.. Flyttar ju ut och måste packa allt och hjälpa till med städningen av lägeneheten. En väska ska med till Bay of island på måndag och en ska sättas i bagagerummet på hotellet. Jobbar dessutom 3-11.30. Men sen är det semester, igen!Längtar som en tok. Dags att sätta liv på drömmarna.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0