Bursdagsfest!

Ska fatta mig väldigt kort då jag är en rätt så slagen hjälte idag.. Eller va de nu är man säger. 
 
Jag vill bara uttycka min glädje till mina fina vänner som gjorde min födelsedag igår riktigt minnesvärd! Vi hade så otroligt jäkla kul från start till slut. (lite dimmigare i slutet får jag väl erkänna dock) Först kom Niklas, Estelle och Yoshi från jobbet hit och vi grillade. Sen kom även Linnea och hennes flat mates Tim och Cam. Då var det tårtdags och gulliga som dom är hade de köpt fina paket till mig!! Fick jättefina duchgrejer från Lush av Estelle och en klockren glaspistol med tequila i av Linnea och Niklas. Dom känner tydligen mig alldeles för bra.. 
 
Anordnade sedan diverse tävlingar som avgjorde hur shottarna skulle delas ut och rätt va de va gick vi ut på byn. Jag bor nu mera i stort sett på en av de bättre gatorna att gå ut på här i Auckland, riktigt skönt.
 
 
Tjuvstartade även födelsedagsfirandet i fredags då jag gjort tårta till kollegorna. De är så fantastiska människor så de går inte att beskriva! De sjöng och tjoade och efter 4e happy birthday kunde vi börja äta, och den försvann på typ 3 minuter. Och tårtan var galet god om man får skryta lite!
 

Okej de blev inte så kort.. Idag har jag hur som helst jobbat och de har varit sååå långtråkigt. Och Opera, systemet vi jobbar med, låg nere och gör de fortfarande vilket ställer till ganska rejäla problem.. Glad att jag inte jobbar imorn! Tjohej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0