Hej då bästa Niklas...

Denna dag är ett tråkigt kapitel, var precis tvungen att ta farväl av Niklas då han reser hem till Sverige imorn. Vi delar så otroligt härliga minnen ihop och det går ungefär 10 minuter mellan våra asgarv. Kommer sakna honom som en tok! Otroligt glad att jag fick lära känna honom och alla galna upptåg här kommer verkligen alltid vara minnen för livet. 
 
Igår hade vi iallafall en sista kväll och de kändes som den längsta kvällen i mitt liv! Men de va såklart kul som vanligt, massa härj...
 
 
Idag har jag packat ihop livet i en resväska, en stor ryggsäck och en liten ryggsäck. Rygga som man sa förr.. De känns så himla konstigt och inte helt rätt. Fattar inte att jag ska åka imorn.. Och inte kommer ha ett hem igen, jag avskyr egentligen känslan av att inte ha ett hem, därför jag är en dålig backpacker. De har hänt så mycket på senaste tiden så det känns som jag inte helt har hunnit med att ta in allt och nu är det het plötsligt dags att lämna Auckland. Är ju såklart supertaggad, har ju längtat efter detta sen jag kom hit!
 
Blev en avskedsmiddag för Niklas på en restaurant här i Ponsonby. Tror ingen va särskillt nöjd med maten, men de va trevligt iallafall. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0