Vad hände med vädret?

De senaste dagarna har det kännts som om hösten har kommit till Auckland.. Igår hade jag till och med jeans på mig för första gången! Hoppas verkligen värmen och solen kommer tillbaks snart..
 
Tog med mig basketbollen till Grey Lynn park och tränade ett par timmar igår, formen är verkligen usel.. Men det var hur som helst kul.
 
På kvällen blev det ett besök hos Linnea, åt glass o prata skit. Kan inte förstå att Niklas åker hem om mindre än 2 månader, och att jag antagligen säger upp mig från om mindre än 2 månader. Om exakt 3 månader idag går mitt flyg till Sydney, om jag nu har råd att stanna kvar tills dess. 
 
Får se om jag hittar på något med gänget idag. Annars blir det nog en träna och stanna-inne-och-kolla-på-film-hela-dagen-dag. Spara pengar och ladda upp inför mitt besök!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0