Meetup.com

Idag kom Niklas hit och överaskade med massa frukt till fruktsallad! Eller ja, han överaskade väl egentligen inte eftersom han talade om det innan, men det lät ju roligare med en överaskning..
 
Vi passade på att spela Playstation när min flatmate inte var hemma, NBA. De va så kul! Så när Niklas gick hem följde jag med till stan och köpte en basketboll. Finns nämligen en park några hundra meter från mig där det finns basketplan. Tog med mig bollen dit och efter ungefär 1 timma hade jag 11 nya polare. Va skitkul att spela lite, men alla var ju män och rätt duktiga så till slut tröttnade på att vara den där som fick byta lag hela tiden så det skulle bli jämnare...
 
Hur som helst så möttes de upp genom en hemsida som heter meetup.com. Kollade in sidan nu och de finns massor av olika grupper för olika slag av event runt omkring Auckland! Ska kolla in det lite nogrannare någon dag och se om det är något mer som verkar intressant, och försöka hänga på nästa basket meet up. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0