Happy New Year från NZ

Nytt år igen, tiden går så snabbt...Brukar alltid skriva ihop något om året som gått tillsamans med bilder. Men i år får jag bara samanfatta 2013 som ett händelserikt år som över lag varit väldigt bra. Vintern och våren bestod av mycket jobb, känndes som det inte hände någonting alls. Var i Egypten med Anna och i Spanien med Ann-Sofi och Johanna. Det största som hänt under året är väl att jag och Johan gjorde slut. Otroligt tråkigt, men jag vet att vi båda två i efterhend vet att det var det rätta. Sommaren var händelserik, tog igen alla rundor på byn jag missat under vintern. Blev väl lite förälskad i Oslo kan man säga. 22 oktober flög jag hit till Auckland och sen dess har massa spännande hänt och jag antar att det kommer fortsätta så tills jag reser hem igen.
 
Gårdagen blev riktigt sjyst! Jag, Niklas, Estelle och mina flat mates Math och Lucy åt middag och drack vin här innan vi gick till en riktigt nice klubb här i närheten! Där skålade vi in det nya året och dansade loss natten lång. Dock var det lite trist att vi inte såg några fyrverkerier eller så, blev ju nästan som en helt vanlig kväll. Här var inte folk uppklädda på samma sätt som på nyår hemma heller, vilket ja saknade. Kiwisarna är så relaxed.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0