BOOOOOOREEEDDDD

At work. Och vad ska man säga. Vart ska man börja? Av allt som hänt sen jag kom hit for 4 timmar sedan. NEJ FöR DE HAR INTE HäNT NåGONTING!!!!!!!!!! Blir tokig. När jag kom hade vi 17 ankomster och vi är 4 som jobbar. Nu har vi 5 kvar, så det blir ungefär 1 i timman. De ska vi väl klara av.... OM VI INTE DöR AV TRISTESS FöRST!!!!
 
Men plötsligt händer det!!! 
 
Fast nääää....
 
Hade Subway till middag. De har öppnat precis brevid oss. De va höjdpunkten för ikväll. Saknar gamla jobbet.. Där fanns det som regel alltid nåt att sysselsätta sig med, även om det inte var kanonkul att städa bagagerummet eller fylla på baren. Här är det en liten, liten tant som fixar all städning, vi har ingen bar och vi tar inga mail eller reservationer. Just nu sitter en med mobilen, en spelar onlinepoker, en tredje sitter på en stol med armarna i kors och jag bloggar..Otroligt meningsfullt.
 
Igår va jag och Estelle ute och discotekade som min syster sa fint sa. De va kul, men inget revolotionerande.
 
Om 4 dagar kommer Tilda hit! De blir grymt. 
 
De va de. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0