Uppe med tuppen! Typ...

Igår träffade jag Linnéa på stan innan jobbet. Insåg att de va första gången jag haft något som helst socialt umgänge innan jobbet. Men det går ju faktiskt. Idag tvingade jag mig själv att kliva upp vid 9 för jag måste sluta sova bort förmiddagarna, vilket är lätt gjort när man inte har några fönster i sitt rum... Insåg precis att det är väldigt skönt att känna att man har all tid i världen innan jobbet. Har ätit en stillsam frukost, varit ute och sprungit, kollat Tv-serie och snart ska jag koka lite gröt. 
 
Försöker så gott de går att styra upp vardagen. Är så svårt att skaffa rutiner när man jobbar konstiga tider, när man kan festa vilken dag i veckan som helst och oftast jobbar dagen efter och när det trots allt är semester.. Men man får väl passa på att bara leva i nuet antar jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0