Privatliv

Inatt fick jag inte mycket sömn. Detta på grund av våra tunna som papper väggar.. Jag och min kära sambo på nedervåningen är inte helt bästa kompisar, vilket tydlligen lett till att vi spelar med noll respekt nu mera, vilket jag ska komma ihåg. De ska han veta. 
 
Man kan verkligen sakna att ha ett privatliv och slippa smyga runt efter klockan 23 och även slippa höra vad andra pysslar med hela tiden.. Men de kommer ju inte bli bättre den kommande månaden när jag återgår till hostellivet, så de är väl bara o passa på att njuta av att faktiskt ha eget rum. Undrar när man kommer ha en egen lägenhet igen.. Längtar lite. Men när man väl har de så kommer man såklart längta tillbaks till att bo med 4 andra knasbollar. Så jag måste sluta sakna och leva i nuet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0