Japansk middag!

Det är ju inte helt lätt att bedriva någon slags intressant bloggverksamhet när mobilen vägrar conecta med datorn och kameran befinner sig hos Linnea med oladdat batteri.. Ingen vill följa en blogg utan bilder. Det är trots allt 2000-talet. Här läser man högst ett par meningar på twitter och föredrar att gilla en bild på Instagram där man slipper läsa över huvudtaget. 
 
Svårt att knåpa ihop nåt spännande att skriva om när det inte händer så mycket kul heller. Antar att ni får vänta tills 3 mars när jag beger mig ut på resan. Men hur som helst bjöd världens snällaste Yoshi mig på japansk restaurang efter jobbet idag. Var egentligen ohyggligt trött då jag inte är van vid förmiddagspass, men insåg att det var sista gången ingen av oss jobbade kväll innan jag reser. Jag tror det var min första gång på japansk restaurang faktiskt! Innan har japanskt, thai, kinesiskt, mongoliskt osv varit sak samma. Men i denna kulturella stad börjar bitarna falla på plats, och maten var fantastiskt! Yoshi är då från Japan och min absolut bästa kompis på jobbet. Jag ska bjuda tillbaks genom att laga köttbullar, mos o brunsås och köpa gott och blandat nästa vecka. Måste ju visa vad vi har för underverk också. 
 
I brist på bilder snor jag ännu en bild från fredagens fest. Det är jag och mina House mates, minus hon högst upp i hörnet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0