<3

Glad alla hjärtans dag! 
 
Jag kan hålla med om att de är en ganska töntig och påhittad högtid som är till för att folk ska spendera pengar.. Men jag avskyr när folk ska hålla på o va bittra om de. Är det inte bara hur mysigt som helst att vara lite sjyst mot sina medmänniskor en dag på året, hojta "Happy valentine's day" till alla man ser och till och med baka något gott som alla blir glada av.
 
Jag gillar iallafall sånt. Så jag bakade cupcakes idag! De blev inte som jag tänkt mig direkt, men de ser söta ut, de va väldigt goa och uppskattades varmt av kollegorna och mina sambos. 
 
Lägg märke till hur jag faktiskt har stått och skurit bananer hjärtformade! = för mycket fritid..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0