Näst sista dagen

Idag har det regnat en del. Har lett till ännu lite mer hemlängtan. Är nog för att de är så himla nära nu! Och för att Asien inte är alls samma sak som Nya Zeeland. Var lättare att resa solo där och jag trivdes så mycket bättre där. Skulle inte vilja fortsätta resa på egen hand nu. Är över lag inte så sugen på Asien och har väl egentligen aldrig varit. Men de betyder inte att ja inte kommer tillbaks! 
 
Åkte trots det mulna vädret till en annan strand idag. Puka beach. De va nice och än har ja inte tröttnat på att bara ligga o löka på stranden. Ikväll var jag och käkade middag med Mimmi, Julia och Elin. Otroligt bussiga brudar och ännu en kväll med bra och billig mat. Efter maten skulle de och gadda sig, men jag valde istället att gå och göra pedikyr. Något jag aldrig gjort innan och antagligen inte kommer göra igen, man får passa på här!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0