Det här med att packa...

Bestämde mig efter många om och men för att resa iväg med en resväska och en mindre ryggsäck som handbagage. Jag ska ju trots allt inte backpacka så blir jag trött på resväskan får jag väl bara dumpa den och köpa en stor ryggsäck.. 
 
Nu gäller det bara att fylla den med de viktigaste sakerna och inte massa skit... 
 


Imorn börjar min resa mot Stockholm. Spenderar natten hos en kompis. Lite kortare restid på tisdag och ett kärt återseende.
 
Väl framme kan jag även meddela alla oroliga att jag känner en fransk tjej som också flyttat till Auckland nu precis och att jag haft kontakt med en svensk tjej som landade förra veckan. Så helt ensam kommer jag inte att vara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0