Sommarvärme!

Lördagar är stressdagar på jobbet. Har hitills bara varit kaos. Igår fick vi flytta massa gäster till ett annat hotell och det var bara massa stress.. Men när jag äntligen slutade 23.30 kom Estelle, hennes pojkvän och hans kompis förbi hotellet och vi gick Mac's Brewbar. Riktigt sjyst ställe! Så där stannade vi tills de stängde och de bästa av allt är att det ligger ett stenkast från mig. En lagom och trevlig lördagsnatt. 
 
Satte alarmet på halv 10 eftersom det har varit riktigt bra väder de senaste dagarna. Så även idag. Så jag tvingade mig upp och cyklade iväg på mitt nya vrålåk. Åkte till Mission Bay som ligger ungefär 6km härifrån och solade (sov) och badade hela dagen. Så otroligt härligt. Hoppas dock inte det kommer bli så varmt när jag ska till Rotorua i veckan för man orkar ju inte göra någonting..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0