Nu är det jul igen

Igår var en bra dag på jobbet! Fick den stora äran att pynta julgranen. Och hur mycket roligare är det inte att jobba när det blir julstämning i receptionen. Även om det känns hur fel som helst att det blir varmare och ljusare istället för mörkare och mysigare. När jag pratade med farmor idag blev hon jätteförvånad över att det var jul här samtidigt som hemma eftersom det är sommar här. hihi. 
 
 
Idag var jag ledig så passade på att träna. Sprang längst med vattnet och som vanligt när jag ska tränar blir det fint väder och jag hittar massa fint att titta på så stannade på en strand och solade lite. Men måste lära mig att alltid ta på solkräm även om det är dåligt väder när jag sticker hemmifrån. Solen är så stark! 
 
 
Jag släpade även med mig Linnea och Niklas för att hämta min cykel. Väl där var det ingen som öppnade så jag lämnade $2.50, tog cykeln och gick.. Nu har jag iallafall en cykel! Och min supersnälla flatmate hjälpte mig att smörja kedjan, pumpa däcken och göra den ren, så nu är den som ny! Typ..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0